Úvod
SEO
UX
WWW
Dotaz

Zvýšení návštěvnosti stránek

Pomohu vám docílit zvýšení návštěvnosti a přivedu cílené návštěvníky na váš web.

Hledáte účinný způsob, jak zvýšit návštěvnost vašich internetových stránekInternetový marketing nabízí spoustu možností a postupů, jak tohoto cíle dosáhnout. Vždy je však nutné pohlížet na váš web a možné cesty zvýšení návštěvnosti vašich stránek komplexně a v kontextu internetového prostředí, uživatelů internetu i konkurence.

Podívejme se tedy, jaké jsou možnosti a postupy zvýšení návštěvnosti stránek:

  1. Předně je důležité vědět, koho chcete oslovitjaké potřeby má cílová skupina vašich návštěvníků. Vždy je totiž důležité nabídnout lidem, co je zajímá, co potřebuji. K tomu slouží analýza klíčových slov, která vám řekne, jaké výrazy lidé hledají ve vyhledávačích a v jakém měsíčním objemu. Takto můžete velmi efektivně uzpůsobit vaši nabídku a naprosto cíleně zasáhnout uživatele internetu. Nabídnete jim totiž přesně, co hledají. Ať to jsou výrobky či služby. Nabízíte-li to, po čem není zájem, nemůžete úspěšně podnikat ani na internetu.
  2. Když už víte, co lidé hledají, je třeba vytvořit na vašem webu poutavou a přesvědčivou nabídku, která lidem vylíčí její hlavní výhody a přednosti. Jednoduše musíte návštěvníky webu přesvědčit, že jste spolehliví profesionálové, kteří nabízejí kvalitní výrobky a služby. Tomuto umění se říká copywriting, neboli psaní textů. Zkušený copywriter (textař) ví, jak lidem nabídnout vaše produkty či služby. Existují totiž určitá pravidla a postupy, internetové prezentace, vycházející z mnoha studií a praktických výzkumů chování lidí na internetu.
  3. Rozhodně byste neměli opomenout vaši konkurenci. Ta je pro vás stejně důležitá, jako vaši návštěvníci. Poznáte-li, kdo je vaše konkurence a co nabízí, budete schopni reálně stanovit vaše možnosti i dosažitelné cíle. Navíc můžete odhalit vám dosud skryté možnosti a obchodní potenciál. Analýza konkurence přehledně shrne všechny důležité informace o vašich konkurentech. Tím získáte silnou konkurenční výhodu.
  4. Bezesporu technicky i obsahově kvalitní web je základem úspěchu. Jakkoli profesionální SEO optimalizace ztrácí bez kvalitního webu svůj smysl. Nejste-li si jisti kvalitou svého webu, nechejte si u odborníků zpracovat SEO audit či SEO analýzu, jež odhalí nedostatky vašeho webu a navrhnou konkrétní řešení. Žádné laborování, jen praxí podložené zkušenosti. V obou případech dostanete konkrétní doporučení, jak opravit a upravit váš web.
  5. Doplňující možností je PPC reklama ve vyhledávačích. Správná optimalizace a nastavení PPC kampaně dokáže přivést na váš web velmi rychle přesně cílené návštěvníky. Je to účinný a téměř okamžitý zdroj  návštěvnosti vašeho webu.
  6. V neposlední řadě nemusíme zapomenout na kvalitní linkbuildingKvalita a množství zpětných odkazů z jiných webů je rozhodujícím kritériem pro zlepšení pozic vašeho webu ve vyhledávačích. Správně zvolená linkbuildingová strategie vycházející z důkladné znalosti vašeho webu i konkurence dokáže velmi účinným způsobem posílit váš web i jeho konkrétní stránky ve vyhledávačích.

Pokud si nejste jistí, který z výše uvedených metod či jejich kombinace budou nejlepší pro zvýšení návštěvnosti vašich stránek, pošlete mi zcela nezávaznou poptávku a já vám pošlu individuální nabídku přímo pro váš web.

 

Zašlete mi nezávaznou
nabídku pro můj web